Monday 26 December 2011

Happy Birthday to me!

assalamualaikum readers! and again i'm here. siapa rindu saya? serious takde? hahaha k forever alone :p seperti yang dimaklumkan, pada 25 haribulan, iaitu semalam birthday saya! :D saya dah genap 13 tahun yey!! saya teringin nak sambut birthday macam Akbar Azman punya ugh dia punya best gila best best best! hahaha k. saya makan awek abang angkat saya iaitu kak Pizza je. eh. sila jangan marah. tapi birthday kali ni tak best sangat sebab my real brother was not with me u_u i miss you lol kdiam.


first person who wish me is Mariah, then Bat, after that Tikah. eh dioarang wish awal ah hahaha! kalau masa 25/12, orang yang wish awal is my foster brother. Ya Allah panjang gila text dia bagi. serious ah, happy gila macam orang dapat sms from crush!! wait,did he my crush? lalalala~ tapi dia sms tarikh tu je. ni dah 26-27, tak sms pun. sampainya hatimu, meninggalkan ku~~ hahaha kbai.

antara 1000+ friends facebook saya, 100+ lebih je yang wish tv_vt nanti titew nak unprend youu *slap own face* typo agian. buat yang wish saya, saya berasa sangat bangga kerana masih ada rakan-rakan yang mengingati hari jadi ku~~ ramai gila wish HB. HB tu apa? Hang Bodoh? astagfirullahalazim. think positive Najiha! thank you for your wishes! ada wishes yang serious aku suka :)



Mariah wish awal, Bat silap tarikh hahaha! Qamarul gila sopan lol k. Rafiq punya paling comel omg dah ah mata dia sepet. iloveyou omg shut up! Ainaa punya best!! senyum sorang-sorang tau saya baca lol saya tak lesbo ah! Abang Faiz baik gilaaaa. Kak Anna wish saya ah!! SERIOUS WEH OMG BANGGA GILA !! rasa cam nak mati pun ada masa dia wish. me was like "omg, twitfamous wish mey jas nauu un pacebook" typo lagi. memang tak berharap pun sebenarnya. oh kak Anna, sila wish lagi next year hehehe :)xx







 

walaupun tak ramai wish dekat twitter, but i'm a happy little girl n_nV thank you again kepada semua yang wish saya. takde hadiah pun takpe. asalkan saya dapat wish yang ikhlas daripada awak semua :') MENDA SEH JIWANG NI EH MENCIK AH MENCIK. LOL TYPO AGAIN CAUSE I LOVE REMPITZ WORDS. I'M COOL LIDDAT LOL K.

cakap pasal hadiah ni kan, Mariah haritu bagi pulut kuning. sedap gila !!! :D superb ah! mak cik saya bagi two small teddy bear. aww, they are cute. thank you, mak long :) mak cik saya yang sorang ni kan, dia wish "selamat hari lahir, semoga dapat pakwe yang baik hehehe" saya senyum je ah padahal memang dah kembang gila nak mampus ah. dalam hati "insyaAllah, Amin" lol k. 


hai pelajar sekolah! sila lihat di calander anda dan kira berapa hari lagi nak sekolah. sudahkah anda membeli semua barang yang patut dibeli? apasal saya cakap cam dak habis SPM? hahaha watlek watpeace. jangan risau. masih ada lagi seminggu untuk anda tidur lewat dan bangun lewat :) masih ada masa lagi untuk anda menonton tv sambil makan sambil online. kepada budak asrama sila bersiap sedia untuk tinggal di asrama dan meninggalkan keluarga dan pakwe tersayang lol *ketawa jahat* hahaha k. Have a nice day readers, bai :D

lots of love,
Fatin Najiha Faris   

No comments:

Post a Comment