Sunday 1 January 2012

Happy New Year (:

assalamualaikum. seb seb seb mi mi mi tom tom tom hahaha k. tengok calender sekarang. calender 2012 tak beli lagi hahaha lol. wait wait. is it 2012?! what what?! yes baby it was true. sila jangan menangis kerana 2011 telah pun say goodbye baby goodbye sebentar tadi hahaha k. forget the past and just move on.

2011 banyak kenangan kan? kenangan sekolah menengah? tidak. sebab saya ada lagi 4 tahun nak sekolah menengah. 4 years 'do'. lama kan? tahniah lagi sekali dak-dak SPM kerana sudah berhenti sekolah tapi buat yang terpilih PLKN tu, selamat maju jaya! :p kenangan 2011 yang serious best adalah Darjah Khas. sila kekal di ingatan saya ok darjah khas? jangan kau pergi meninggalkan ku seperti mana crush ku tinggalkan ku hahaha bye.


everbody keep saying 2012, please be nice. dudes, you should change yourself first, then your days will be very nice. saya nak berubah. berubah kepada yang lebih baik. saya memang ah tak pernah lagi masuk bilik kaunseling, pejabat pengetua. tapi sebenarnya saya sangat nakal. belajar main-main. tahun ni saya nak belajar betul-betul. weh dah tahun 2012 weh. saya tak nak tangguh homework. serious weh ni azam saya dengan Nadzirah. sebelum cuti sekolah memang saya dah rancang dengan bestfriend saya tu. InsyaAllah, kami boleh berubah :)

2012. saya tingkatan 2. tapi akal fikiran saya macam budak tingkatan 2 ke? Entah. 2012 kelas still sama, 1RK2. tapi jiran saya sama ke? saya masih duduk sebelah Nadzirah ke? entah. tapi saya kalau boleh sampai form 3 tak nak duduk dengan orang lain. sebab diaorang macam tak ikhlas kawan dengan saya. Nadzirah ikhlas ke? yes. saya rasa dia ikhlas. sebab dia bestfriend saya. woi jiwang lagi aku hari ni hahaha bye.


"semangat korang nak sambut awal tahun. Masa Awal Muharram hari tu takde pulak nak semangat sambut kan?" - IkhwanPanda's tweet

tahun baru, mesti nak buat something yang "baru" kan? kepada facebookers yang tak pernah ada twitter, sila sertai twitter hahaha! sebelum tu, follow Najiha1249. waduh ngapa sik sama gue promoting twitter nya hahahaha kdiam. serious ah jangan berani cakap "twitter is boring. tak boleh chat macam facebook". woi, twitter is twitter, facebook is facebook. serious weh, twitter best. best gila. B-E-S-T. hahaha k.

hi dak-dak sekolah! nak dah naik sekolah ni k. saya tak beli buku sekolah lagi. serious weh. saya belajar guna Ipad2 kalau buku dah habis dijual hahahahaha saya tak tipu kali ni serious saya tipu sebenarnya hahaha. sila kawal kesihatan anda ye pembaca sekalian? ok i got to go go go go go gooo kbai assalamualaikum!

2 comments:

Anis Azziyati Juhari ツ said...

hidup budak sekolah =)
best tau !

saya dah follow awak ! follow saya balik <3

Fatin Najiha Faris said...

yeah! thanks following ;) done.

Post a Comment