Friday 7 September 2012

raya ke? eh.

Salam 20 Syawal! omg dah 20...... tinggal 9 hari je. 9 hari tak sempat den nak kumpul duit raya banyak-banyak hahaha. ceq dah kering dah nyah. baik duit baru, duit lama semua kedai handphone dekat enconsave dah sapu nyah. tolong ceq nyah. lulz. Syawal aku tak lah as great as budak kecik punya syawal, duit ghaye banyak je budak kecik dapat. aku yang beso ni, dah ghupe budak form 5 dapat sikit je *nangis*. 

Syawal ke 14, hari Sabtu, tarikh pandai-pandai ah engkome tengok calendar, aku raya rumah jiah. jiah mana? jiah tipah. tipah mana? nurul najiha azlan. nama twitter dia cari sendiri wakaka. rumah dia besar gila. ops rumah mak ayah dia hehehe. dia tak buat open house, dia buat friend house. engkome pernah dengar?! enggak kan. sebab orang KL yang duduk Johor je buat benda ni. eh yeke. mohon jangan marah Jiah.... hehe. tak nak bebel panjang, tengok gambar jom. eh dah bebel panjang pun....


me, Syaq, Jiah.


Im, Jiah, Syaq, Me.


Zaty, Bilah, Qilah, Me, Naim, Jiah.


Me and Tuan Rumah, Jiah.


Me and Zaty.


Me and my bff, Syaq!


Qilah Dewana and me xx.

conclusion nya raya rumah Jiah memang best. dengan rumah nya yang beso, bilik yang bersih, ada air-con hahaha. siot je raya rumah orang masuk bilik. dah di ajak, join je lah. lulz. adik Jiah encem gila. hahaha no crush. no hate. no love. lol. hek eleh mu cakap encem pun kata gatai, camtu semua orang tak encem ah kecuali ayah aku. hahahaha x)

esok nya, Ahad, 15 Syawal, pergi rumah Anis!! lepastu Syikin, Ainaa, Rina came to my house! tapi Rina kejap je sebab daddy dia dah tunggu dekat luar. lepas aku solat Asar, aku, Syikin, Ainaa, Rina, Im and Bilah pergi rumah Syikin. lepas tu rumah Nua and lastly rumah Syaq. masa dekat rumah Anis, ramai gila budak Convent!!! omg omg hahahaha. *ayat tergantung*


met Emi!! 


Syikin yang sebijik cam Moon.


my boy, Im.


met Saleha.


met Ainaa, my bff!!!



and gambar yang di nanti nantikan............. jeng jeng jeng. lulz.


me and Nua my guy bestfriend :-) kwaja ah Nua kata aku dah gemuk. memang aku dah gemuk kau kisah mende hahaha. tahun depan aku kurus kau jangan nak terperanjat hahaha. raya tahun ni memang awesome. awesome gila. yang paling best, masa aku raya rumah Syaq, mak Syaq cium pipi aku!!!!! *senyum nampak gigi* mak Syaq kata aku anak dia. hahahaha jealous idok? hahaha. apapun, Selamat Hari Raya, maaf di pinta :-) Assalamualaikum x0x0.


1 comment:

NurAtikah said...

Pehhh omeynya aten :D

Post a Comment