Wednesday 31 October 2012

comeback.

bismillah. tiba-tiba terasa nak edit blog. alang-alang sudah masuk ke sini, jangan ditangguh. teruskan membuat cerita-cerita basi. cis pendahuluan yang sangat tidak mantap. tak apa. pendahuluan exam lagi mantap. insyaAllah. Assalamualaikum, awak (tak nak tulis "semua" sebab tak "semua" yang baca). hari ni post bukan bertujuan nak habaq cerita basi. bukan bukan. saja exercise jari, hilangkan kebosanan anda yang lagi bosan setelah tamat tempoh peperiksaan akhir tahun dan akan bertambah bosanlah jika anda membaca blog ini. ok sudah merepeknya. jangan tekan x. teruskan membaca.

bila exam dah habis, cikgu sibuk menanda. ada yang dah bagi. aku baru dapat 2 subjects. maths and science. Alhamdulillah tak C - Z. rasa macam seronok sangat sebab sebelum ni dua-dua subject tu aku selalu dapat C. rasa seronok sebab dapat tunjuk dengan ayah yang aku mampu dapat B. alamak kantoi B hahaha peduli pe. dulu memang tak suka math bila dah sampai construction muahaha. construction was not so bad, what the worst is loci. yeap. science pula memang bab nutrition, acid alkali memang lemah. cuti sekolah akan datang ni nak kena revise balik. tahun depan pmr *jantung dup dap dup dap macam jumpa crush*



dulu sebelum habis exam macam-macam dirancangnya. mulut sibuk habaq kat oghang ramai "bilalah nak habis exam" "tak sabar nak habis exam" "cepatlah masa berlalu". bohong kalau tak kata macam tu. tapi bila dah habis exam, Allah bosannya dalam kelas tu. tak ada siapa sibuk siapkan kerja sekolah yang tak siap, tak ada siapa jerit jerit suruh hantar buku, tak ada siapa jerit suruh pergi lab lah, makmal computer lah, bilik kh lah. tak ada. sekarang habis exam ada yang lebih suka gossip, main truth or dare, bingo, baca novel. aku? aku tak tahu nak buat apa. apa aku buat cuma duk sembang dengan Aishah pasal Japanese actors omg they are so handsome asdfghjklopemdniernogndnwqc ok am crazy again.

tujuan aku update ni sebenarnya nak bagitahu satu dunia *hamboi hiperbola sungguh* yang aku bukan lagi kpopers yang tegar hahahahaha. tapi minat aku dekat BigBang tu masih dalam seperti dalamnya kolam air panas dekat Segamat tu hahahaha. Japanese dramas, films, actors and singers dah ambil hati aku sekarang ni wakaka. memang aku gian habis. sanggup aku buka google translate belajo dekat sana. ye ah nak pi kelas tak ada duit nak bayo yuran dah ah mahal. google translate je nak bagi kelas free *cedih* dekat sekolah duk kata nak balik rumah nak tengok Japanese drama tapi bila sampai rumah, buka youtube, tanya diri sendiri, "apa kau buat dekat sini? kenapa buka youtube?" hahahaha kebuntuan terserlah. bukan kebuntutan.


"Ayah pesan, "Kalau nak berjaya, kena solat, usaha. Kalau tak solat, tak doa, tak usaha, tak ada kejayaannya"" -@thekhayalan15

SPM and STPM are around the corner guys! omg bukan around dah, tapi selangkah je lagi dah sampai corner. apa pun, Good Luck for those who are going to having SPM and STPM. chaiyok! hwaiting! break a leg! majukan ah nama Malaysia di merata tempat hamboi dah macam apa wakaka. eh tak lupa juga kakak-kakak tingkatan 6 rendah. ada exam sem juga kan? good luck! Assalamualaikum x. Oyasuminasai.

i do miss us, bestfriend.

No comments:

Post a Comment