Saturday 2 March 2013

goodbye, classmates.

Assalamualaikum.

time flies fast. makan tidur, makan tidur tup tup dah bulan tiga. my pmr life is so busy. nak google gambar jejaka idaman tak sempat, ini kan pula nak berfacebook. satu hari tu kekadang sempat 1-10 tweet je noks. homework hang toksah bilang, bergunung dah i tangguh. banyak sebab homework tertangguh. salah satu sebab ialah, tenaga aku dah pergi tinggalkan ku~~ *nangis

tenaga yang aku maksudkan tu ialah Acha. hiks comel kan panggil energy? lol. tapi nak buat cemana, kalau aku meraung, jumpa kwangsoo habaq yang Acha dah pindah pun, dia bukannya boleh pindah sab balik. jadi deskmate aku balik. siapa tak leleh leleh air mata bila bestfriend sendiri pindah? masa aku terpisah dengan rakan-rakan seperjuangan upsr, sdka, aku pun nangis juga. ni kan si bestfriend. tapi Alhamdulillah, sampai sekarang still contact. lepas Acha pindah, time tu ah duk geledah pc cari gambar kita bersama, berdua ceh gitu. 


(Acha terpaksa merendahkan kaki demi mempunyai ketinggian yang sama dengan aku)

after a week, Ami pula pindah sekolah. sedih gila sebab ramai yang pindah. masa form 1, our class ada 38 orang. last year, Arisya and Izzah Zurina pindah. and this year, Acha and Ami yang pindah. apa ni semua nak tinggalkan kelas kita yang tahun ni 9 kali berturut-turut menang 3K? hm aku pun dah berazam nak pindah. lol. 


w/ Ami yang comel!

so to my classmates, both of you must grab 8A's on this coming PMR! tak lama lagi je pmr tu. serious. dekat sekolah baru tu jangan cari kawan nakal-nakal macam aku sebab aku nak korang ada kawan yang macam aku ni sorang je lol. solat takmo tinggal. dah tak duduk asrama tu, jangan nak tengok tv je. hehehehe. homework kena buat. jangan jadi macam aku ni. hahahah. aku sayang kau Acha............. aku sayang kau Ami.......... nangis dalam hati jap.

so now tuisyen sekolah dah pun start yayyyyyyy seronokknya. setiap hari Selasa, Khamis Jumaat balik pukul 4.30. sekarang, setiap hari Isnin, Selasa, Rabu, Khamis, Jumaat, Sabtu ada tuisyen (saja nak type pepanjang sebab nak nampakkan sibuknya aku tu lol) i have no time to rest. kekadang tu kalau dah penat sangat, lantak ko ah homework aku nak membuta sat. hahahahahahahahahaha. kalau nak 8A, perlu pengorbanan masa dan mata. minggu depan on 7th and 8th February ada monthly test. siapa tak gerun? gila ko nak baca form 1, form 2 punya sekali aduhhh mati den. eh jangan gelabah, jangan mengalah, jangan mengeluh. belum cuba, belum tahu kan? jom mula study!

May Allah protect us




No comments:

Post a Comment